14 Rabiul-Awal 1443  |  Kamis 21 Oktober 2021

basmalah.png

Kaga Ngapa Loe Zinah, Asal Tau Kapan Loe Mati


"Bang, emang orang kayak saya ni masih bisa diampuni ma Tuhan?"

"Emang dosa lu segede ape?"


"Malak orang... tiap hari, bunuh orang? ya makanya saya ngadem sini, klo judi ya jangan sebut lah bang, nah itu dosanya segede ape ya Bang?"

"Waduh, beruntung gua bukan Tuhan!, gua pasti keremes lu, karena pusing mikirin dosa lu pade"


"Walah! jadi dosa ane segitu gedenya?! kagak mungkin diampuni?!"

"Nah itu dia! Lu beruntung punya Tuhan baek banget. Segede apapun dosa lu pade, ampunan Tuhan lu lebih gede lagi, asal lu mau tobat brur!"


"Tapi klo siang ngaji, trus malamnya dia zinah, tu gimana Bang?"

"Lu mau bener atau ngaco, Tuhan kagak maksa, udah jelas kok mana yang bener mana yang kagak bener"


"Apa dia masuk surga Bang?"

"Klo pas siang lu mati, lu masuk surga! Tapi pas malem lu mati, lu masuk neraka!"


"Waduh... gimana ngakalinnya Bang?!"

"Yang ngaji masuk neraka, klo kebetulan dia mati pas lagi zinah. Yang zinah masuk surga klo dia mati pas lagi ngaji...

Sumber dokter-hanny.blogspot.com