fiqhislam
basmalah
Pustaka Muslim


28 Sya'ban 1442  |  Sabtu 10 April 2021

Tuhan Memang Pantas Dikecewain

http://3.bp.blogspot.com/-Ze1cv3myQeA/TgKzzYpNqHI/AAAAAAAAB5I/9a_K-zQaW-8/s400/Disappointed_by_taleb83.jpgAne kecewa ma Tuhan, be'doa siang malem, kagak dikabul juga
Klo Tuhan pinjem milik lo trus kagak dikembaliin, Tuhan memang pantas dikecewain

Tapi ane kagak ngasih pinjeman ma Tuhan, bang
Nah entu, berarti lo nya aja nyang kagak tau malu, tau diri dong!

Ape nyang salah ma diri ane?
Lo ngemis-ngemis minta sesuatu ama nyang Empunya kan?
Bener bang, ampe serak ni tenggorokan

Klo nyang Empunya kagak ngasih, ape hak lo buat kecewa?!
Wajarlah bang, ane minta tapi kagak dikasih

Itu namanya ngerampok Tuhan, maksa-maksa harus dikasih
Amit-amit! klo begitu, ane kagak akan minta-minta lagi deh ma Tuhan

Trus mau dapet darimane kebutuhan hidup lo?
Ya kerja lah bang
Emangnya sehat lo dapet dari depot jamu, ape?!!!

Nah trus ane harus gimana dong bang?
Tuhan entu bukannya kagak ngasih, tapi Tuhan mau ngasih nyang lebih baek dari nyang lo minta. Lo nya aja yang otaknye dangkal, kagak ngarti maksudnya Tuhan!

Gimana caranye biar ngarti bang?
Otak kite tu kecil, jadi perlu waktu buat ngarti! Makanya sabar!

Berarti otak abang lebih kecil dari ane dong!
Lah nape kayak gitu?

Soalnya abang suka marah-marah klo lagi ngajarin ane!
Gimana gak murka, disuruh praktek wudu, lo malah ngintip nyang mandi!

 

dokter-hanny.blogspot.com